Jeg har arbejdet tæt sammen med Johnnie Rasmussen om et større projekt igennem 2 år, hvor vi bl.a. lavede en trivsels- og organisationsudvikling for ca. 170 rengøringsassistenter og ledere på Rigshospitalet. Johnnie har igennem hele forløbet været en ildsjæl og på alle måder engageret og faglig kompetent på et meget højt niveau. Det var en meget positiv oplevelse at arbejde sammen med Johnnie, og han blev i hele forløbet respekteret af alle i organisationen – fra medarbejderen på gulvet til den øverste direktør.
Ledersupervision er for ledergruppen, der ønsker at få sparring på små og store udfordringer i leder-/personalegruppen. Det kan være i forhold til at forstå adfærd i organisationen, sparring i forhold til trivsel eller konflikter, der skal håndteres.
Resultatet af ledersupervision er, at ledelsen kan lede med fælles fodslag, at konkrete udfordringer håndteres fælles, effektiv ledelse af organisatoriske forandringsprojekter eller bedre udnyttelse af organisatorisk forskellighed.
Vi tilbyder sparring for ledere eller ledergrupper, som har behov for dette i forbindelse med deres håndtering af forskellige situationer herunder:
Konflikter i personalegruppen
Forandringer i organisationsstruktur og/eller arbejdsopgaver
Udvikling af medarbejdere og medarbejderkultur
Særligt krævende sager
Udvikling og læring
I ledelsessparringen er der fokus på såvel lederes aktuelle situation og de forhold, som kræver lederens ageren. Sideløbende kan der være et fokus på den læring, som ligger i løsningen af den konkrete situation, således at problemsløsningen også danner udgangspunkt for lederens personlige udvikling i jobbet og medarbejdergruppens udvikling i forløbet. Sparringen planlægges altid ud fra den enkelte kundes ønsker og behov, og der er således ikke en opskrift på, hvordan et forløb skal se ud.
Metoder og værktøjer
I arbejdet anvender vi dels den kognitive adfærdsterapeutiske model til at forstå såvel lederen selv som den sitaution, som han eller hun står i på arbejdspladsen. Vi har desuden en række redskaber til rådighed indenfor øvrige erhvervspsykologiske teorier og metoder. Vi anvender desuden internationalt anerkendte testværktøjer i forbindelse med afdækning af udviklingspunkter og potentialeområder hos kunden, såfremt dette er et ønske hos kunden.
VI HAR ENKELTE LEDIGE TIDER OP TIL JUL HOS VORES PSYKOLOG SILLE RASMUSSEN
Vi har enkelte ledige tider i kalenderen hos psykolog Sille Rasmussen op til jul i uge 51, mandag 23/12 i uge 52 og fredag d. 3/1 i uge 1. Så hvis du gerne vil starte dit forløb, eller begynde dit forløb i juleferien er der fortsat mulighed for det.
Sille arbejder med angst, stress, depression, selvværdsproblematikker, jalousi, sorg og kriser. Hun tilbyder tider til børn/unge fra 12-18 år og voksne. Ring til vores sekretær og hør nærmere om de ledige tider mv. Vores kontor er åbent til og med 19/12 og åbner igen d. 3/1, så ovenstående tider kan kun bookes frem til og med 19/12.
Første samtale koster 600 kr. og efterfølgende koster 975 kr. Læs mere på vores hjemmeside på www.psynaps.dk... Se mereSe mindre
Vi modtager betaling ved bankoverførsel og mobilepay. Ved bankoverførsel sendes der en faktura ved bestilling, og varen afsendes, når betalingen er modtaget på vores konto. Betaling med mobilepay kan kun ske ved fremmøde i klinikken.
Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK og inklusiv moms.
Levering
Vi forsøger så vidt muligt at afsende ordre, indenfor 1-2 hverdage efter at din betaling er indgået på vores konto. Ved ferieperioder og helligdage kan du forvente længere leveringstid, men dette vil fremgå ved bestillingen.
Reklamationsret
I henhold til købeloven gives der 2 års reklamationsret. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale, afvigelser fra design og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Hver sag afgøres altid individuelt.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.
Forkert håndtering indebærer for eksempel forkert opbevaring, der kan give skade, forkert benyttelse af produktet i forhold til den tilsigtede anvendelse m.v.
Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Rimelig tid defineres som at være inden for de første 14 dage, efter at varen er modtaget, eller straks efter at fejlen er opdaget. Går varen i stykker på trods af korrekt håndtering af produktet, gælder reklamationsretten.
Vi vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Returnering skal aftales på forhånd. Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonummer, så det aftalte beløb kan overføres til din konto.
Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen. Vores e-mails behandles kun af ansatte af virksomheden, som er under tavshedspligt.
Returret
Der gives 14 dages fuld returret på fysiske varer købt via vores hjemmeside eller ved afhentning i klinikken.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger i forhold til fragt er købers ansvar. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. I pakken skal der vedlægges en kopi af ordrebekræftelsen. Varer som ønskes returneret kan også afleveres i klinikken indenfor åbningstiden og altid efter forudgående aftale.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelse om fortrydelse skal gives pr. mail. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give tydelig meddelelse til os angående fortrydelsen. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Du bærer risikoen for beskadigelse af varen fra tidspunktet for varens levering hos dig, og til vi har modtaget den.
Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at undersøge varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer.
Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens stand og handelsmæssige værdi, når vi får varen retur. For at få hele købsbeløbet retur, er du derfor velkommen til at afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.
Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, får du beløbet, du har overført til os, retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes det fra købsbeløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres ved kontooverførsel, og du skal derfor oplyse os om dit kontonummer, hvis du ønsker at returnere en vare.
Vi tilbageholder tilbagebetalingen af beløbet, indtil vi har fået varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret varen.